Arrivé à Montpellier - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Suzanne Winkler - WaarBenJij.nu Arrivé à Montpellier - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Suzanne Winkler - WaarBenJij.nu

Arrivé à Montpellier

Door: suusinmontpellier

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 April 2011 | Frankrijk, Montpellier

Bonsoir tout le monde!

Hèhè, daar zit ik dan! In een hartstikke leuke studio met uitzicht op het terras van de residentie. De reis verliep voorspoedig! Al ben ik wel blij dat al mijn spulletjes nu 8weken op dezelfde plek blijven staan, want poeh! Wat was mijn koffer zwaar!

Samen met m'n vader ben ik net naar het centrum gelopen en hebben we al lekker buiten gegeten! (wel met terrasverwarmers) Mijn school is een klein kwartiertje lopen van mijn residentie vandaan. Morgen zal al mijn eerste schooldag beginnen om 08.00uur! Dat wordt dus echt 2 wekkers zetten, want ik heb totaal geen ritme meer haha! Ik duik lekker snel m'n bed in, want morgen wordt een spannende dag!

Un gros bisou! Suus

  • 03 April 2011 - 19:34

    Ilse Van Der Plaat:

    super leuk suus!! Geniet ervan!

  • 03 April 2011 - 20:21

    Jenny:

    succes met opstaan! hihi

  • 03 April 2011 - 20:52

    Danique:

    Lieve suus. Ik hoop dat je een leuke tijd
    tegemoet gaat! Geniet ervan en maak veel
    plezier. Bisous

  • 03 April 2011 - 20:56

    Jeroen V N:

    Hee Suus!

    Echt super gaaf dat je daar nu gewoon zit! Heel veel succes morgen je 1ste dag school! Het word vast een super ervaring! Ik ga je volgen!

    Xx

  • 04 April 2011 - 03:39

    Laura:

    Fijn dat de eerste indrukken goed zijn :) veel succes morgen met opstaan
    en geniet van je eerste schooldag!! Xxx

  • 04 April 2011 - 06:20

    Ellen:

    aaah Suus ik ben benieuwd hoe je schooldag is! Voor het eerst sinds tijden dat jij weer eerder naar school gaat dan ik (ik hoef pas over een uur) ;-) Ik zal je vanavond wel even mailen! Liefs

  • 04 April 2011 - 06:32

    Nikki:

    Hee suus!
    Een prima blog! Zie je wel dat je het kunt;) haha!
    Gelukkig liep de reis goed! :) was je tas nog onder 20 kg? :p
    Oh college gaat beginnen..
    Heel veel plezier!! Kus

  • 04 April 2011 - 10:59

    Laurens:

    Suus, toch n mail gekregen hoor van deze blog, 't werkt! Heb 't Frans altijd een mooie taal gevonden, jammer dat ik er zelf zo'n hoop ellende in ben... Ga dus straks behoorlijk jaloers op je zijn! Op de middelbare ooit eens een machtig stoere Franse zin in elkaar gedraaid die tevens een ode is aan de huisjesslak: "L'escargot vivant!". Slaat nergens op, maar 't komt wel over alsof je een pittig woordje Frans spreekt haha :P.

    Succes in de schoolbanken en 'k blijf je volgen!
    Enjoy!

    x, lau

  • 04 April 2011 - 11:03

    Mama:

    spannend allemaal !
    Veel plezier!

  • 04 April 2011 - 21:25

    Daan:

    Klinkt goed allemaal, veel plezier met je eerste dag morgen!;)
    En bedankt voor je verjaardagskaartje nog!:)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Montpellier

Suzanne

Twee maanden Montpellier voor een taalcursus frans!

Actief sinds 23 Maart 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 14014

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 24 December 2013

Minor in Mondragon

03 April 2011 - 28 Mei 2011

2 maanden Montpellier

Landen bezocht: