Le week-end avec ma mère - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Suzanne Winkler - WaarBenJij.nu Le week-end avec ma mère - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Suzanne Winkler - WaarBenJij.nu

Le week-end avec ma mère

Door: suusinmontpellier

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 Mei 2011 | Frankrijk, Montpellier

Gegroet allen!
Voordat mijn moeder mij kwam bezoeken afgelopen weekend, heb ik eerst afscheid moeten nemen van een aantal vrinden. Om er een leuke afsluiting van de maken, zijn we donderdag na school met een groep van 14 mensen naar een groot meer gegaan aan de rand van Montpellier. Jesse had zijn barbecue meegenomen en iedereen had zelf voor eten gezorgd (lees: vlees, vlees, vlees!). Hoe het was? Superrrr gezellig!

Vrijdag na school ben ik met een paar meiden snel naar een Engelse pub gegaan, want we wilden natuurlijk wel wat meekrijgen van de bruiloft van Kate & William! De hele pub was versierd en er hing een grote scherm waar we live de bruiloft konden volgen. Twee uurtjes later ging ik op weg naar Place de l’Europe, waar mijn moeder aan zou komen met de shuttlebus. Het was erg leuk haar weer te zien!

Samen zijn we door Montpellier gelopen, hebben we geshopt en héél veel terrasjes gepakt! Het weer was prachtig en ’s avonds hebben we lekker buiten gedineerd. Zaterdagavond ging ik met mam nog even een drankje doen op het drukke plein ‘Place de Jean Jaures’, waar we nog werden uitgenodigd door drie rare Belgen om aan te schuiven. Dacht het even niet hè! We konden niet aanschuiven want na ons drankje moesten we ‘helaas’ alweer gaan. Zondag hebben we le petit train gepakt. Een treintje die alle toeristische plekjes liet zien in de stad. Natuurlijk had ik alles al geshowd, maar dankzij de koptelefoontjes in de trein weten we nu ook het historische verhaal van de stad.

Zondagavond ging mam alweer weg en het weekend sloten we natuurlijk af met… KOFFIE! Met een heerlijke café crème hebben we de laatste zonnestralen van de dag meegepakt en daarna namen we afscheid! Un week-end superbe!

Bonne soirée! X Suus

  • 03 Mei 2011 - 23:55

    Ilse:

    leuk leuk leuk suus! jammer dat ik je net miste!!

  • 04 Mei 2011 - 06:54

    Jenny:

    Heeft madame nu een jumpsuit aan??? xxx

  • 04 Mei 2011 - 09:54

    Henriette:

    Wat een mooie foto's van het glamourkoppel in Montpellier. Het ziet er superleuk uit!
    Liefs, Henriette

  • 04 Mei 2011 - 19:52

    Joke En Wim:

    Hallo Suzanne,

    Wat een ontzettende leuke foto's van jou en je moeder. Jullie hebben echt genoten van dit weekend. Jullie hebben vooral lekker gegeten en gedronken op gezellige terrasjes met prachtig mooi weer.

    Heel veel succes nog met je studie in Montpellier!!

    Groetjes,
    Joke en Wim

  • 09 Mei 2011 - 15:27

    Thea:

    Hoi Suzanne,
    Daar ben ik dan eindelijk....
    Volgens mij ben je super aan het genieten!!
    Heerlijk om de verhalen te lezen.
    Groetjes van ons alle 6

  • 09 Mei 2011 - 18:36

    Rob:

    Hoi Suus,

    Hoop dat je ook een terras weet te vinden waar ik na een cinquante et un een soixante quatre kan proberen!
    Nog 19 dagen genieten.

  • 10 Mei 2011 - 09:24

    Karin:

    wat zien jullie er goed uit op de foto's, geniet van de komende tijd, maar dat lijkt je wel toevertrouwd. Veel plezier, Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Montpellier

Suzanne

Twee maanden Montpellier voor een taalcursus frans!

Actief sinds 23 Maart 2011
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 14003

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 24 December 2013

Minor in Mondragon

03 April 2011 - 28 Mei 2011

2 maanden Montpellier

Landen bezocht: